כל מה שרציתם לדעת על קורס NLP השיטה שתשנה את חייכם

החיים מזמנים לנו אין ספור סיטואציות מסוגים שונים, כל יום הוא עוד פרק בחיים שלנו, וכל פרק מכיל בתוכו אתגרים חדשים, התמודדויות מורכבות, והמון תחושות ורגשות נלווים המציפים אותנו בתוך תוכנו בכל אירוע או התמודדות.
הרגשות האלה, ככל שהם לא מנוהלים נכון עלולים לשבש אותנו מבפנים, ולפגוע משמעותית באיכות התפקוד הרגשי שלנו, גם באיכות וגם בכמות.
במאמר שבפניכם תכירו מקרוב את שיטת NLP , השיטה באה לתת מענה בדיוק למקרים האלה, בהם אנחנו מאבדים את עצמנו בתוך ים של רגש.
התחלנו

הכול על שיטת NLP

תוכן עניינים

אז מה זה שיטת NLP ואיך זה עובד?

NLP הוא מארג שלם של טכניקות  וכלים הבאים ללמד אותנו איך להתמודד נכון עם המחשבות והרגשות שלנו. לכולנו יש לעיתים מחשבות שגורמות לנו לתחושות קשות שמובילות ללחץ ואומללות. אנחנו נסחפים לתוך מעגל אין סופי של תחושות קשות, ואנחנו מתקשים לעצור את המעגל הזה ולצאת ממנו.
NLP זהו סוג של טכנולוגיה היודעת לנתח את הדרך בה אנו חושבים, מרגישים, ומתנהגים. השיטה נותנת לנו את הכלים לדעת לזהות מהן המחשבות וההתנהגויות הגורמות ומובילות אותנו למקומות רגשיים לא טובים. והשיטה מלמדת אותנו למצוא דרכים לשנות את הרגלי המחשבה וההתנהגות שלנו בעת הצורך.
למעשה NLP נמצא איתנו כבר למעלה מ40 שנה, אך רק לאחרונה הוא פרץ לתודעה הציבורית והפך לפופולרי במיינסטרים.
המון אנשים מעידים על NLP כמשנה חיים, וממליצים על כך בחום.

בואו נעמיק עוד קצת בתכנות נוירו לשוני – NLP (שיטת NLP)

אני יודע. הכותרת המפוצצת עשויה מעט להרתיע אותנו, לכן אני כאן כדי לפרוט את הכותרת לפרוטות במילים פשוטות.
תכנות נוירו לשוני היא גישה טיפולית והומניסטית המשלבת בתוכה, תקשורת, התפתחות אישית, ופסיכותרפיה. את השיטה פיתחו בתבונה רבה, ריצ'רד בנדלר וג'ון גרינדר.
מדובר בעצם באוסף מודלים וטכניקות שנועדו לעזור לאנשים להבין את העקרונות לפיהם אנו חושבים, מרגישים ומתנהגים.
למעשה NLP עוזר לנו להבין מה אנחנו רוצים בחיינו, ולחילופין מה שאנחנו לא רוצים. ולאחר ש NLP עזר לנו להבין את מה שאנחנו רוצים בעצם, הוא מעניק לנו סט כלים שיסייעו בידנו להבין איך ניתן להשיג את מה שאנחנו כה רוצים, ואיך נצליח לעקור מעצמנו הרגלים ישנים שאנחנו רק רוצים להיפטר מהם, או להפך, הוא יעזור לנו לאמץ לחיקנו בהצלחה הרגלים טובים חדשים.
NLP משמש במגוון רחב מאוד של תחומים, חינוך, הדרכת מכירות, אימון, ותחומים רבים נוספים.

מהם היתרונות של תכנות נוירו לשוני- NLP?

היתרונות של NLP הם רבים. אחד המרכזיים שבהם הוא שזה עוזר לאנשים לשנות את המחשבות ואת ההתנהגויות שלהם על ידי זה שהם משנים את הדרך בה הם מדברים לעצמם. לאופן בו האדם חושב לעצמו יש משקל עצום על בריאותו הנפשית. לכן כאשר שאנחנו לומדים לחשוב ולדבר אל עצמנו נכון יותר, אנחנו מביאים על עצמנו חיים איכותיים הרבה יותר.

העזרה של NLP הוא בספקטרום עצום של מקרים, כמו למשל.

ועוד ועוד….

הייחודיות של NLP במקרים של התמכרויות הוא בכך שהוא מקנה למטופל סל כלים שעוזרים לו להתמודד עם הרגשות שלו באופן שימנע ממנו  ליפול ולצעוד אחורה לדרכו הבעייתית, ממנה יצא אך זה עתה.
הייחודיות של NLP  בטיפול בחרדה ודיכאון הוא בכך שהוא מלמד את המטופל כיצד לשנות את דפוסי המחשבה שלו על עצמו, על עולמו ועל עתידו. ובכך השיטה מטפלת ביסוד הבעיה ולא בסימפטומים שלה. והיא מקנה למטופל כלים שיעזרו לו לצלוח ולדלג מעל כל מכשול נפשי או רגשי עתידי שיבוא.

NLP בלידה.

חלק מהמטפלים משתמשים ב NLP בשעת הלידה כדי להקל על הכאב הפיזי של היולדת, וכמו כן כדי לסייע ליולדת עם החרדות שיש לה לפני , במהלך, ואחרי תהליך הלידה.
יולדת רבות שנעזרו ב NLP מעידות, ומודות מקרב לב על תהליך לידה קליל יחסית, ביחס ללידות קודמות בהן הן לא נעזרו ב NLP.

מהו השפעתו של שיטת NLP על יכולות התקשורת שלנו?

הכול בחיים האלו נע סביב תקשורת. עם תקשורת טובה ונכונה ניתן לפתוח דלתות וליצור הזדמנויות בכל מקום ובכל זמן. בעסק, התקשורת היא קריטית, למען הצלחת ושגשוג העסק. אם זה מול הלקוחות, או מול ספקים וקולגות. תקשורת לא בריאה  עלולה להוביל לאי הצלחת העסק, עד כדי קריסה טוטאלית.
ל NLP יש הרבה מה לתרום בתחום התקשורת.
NLP היא גישה המלמדת אותנו כיצד להשתמש נכון ובצורה מקסימלית בחושים, ברגשות ובמחשבות שלנו. כדי ליצור מיומנויות תקשורת אפקטיביות. גם ברמה האישית שלנו כבני אדם, עם חברים ובני משפחה. וגם ברמה המקצועית בעסקים ובעבודה.

שיטת NLP במכירות ועסקים

NLP בא לעולם בעיקר כדי לעזור לאנשים עם קושי בתקשורת להיטיב את היכולת שלהם לתקשר עם סביבתם. אך ככל שחלף הזמן עסקים אימצו לעצמם את טכניקות התקשורת של NLP כדי ליעל ולמקסם את המכירות שלהם בעסק שלהם.
NLP הפך לחלק אינטגרלי של הרבה מאוד מוקדי מכירות ושירותי לקוחות. תוך הבנה שעם תקשורת נכונה ומדויקת יותר ניתן לכבוש בקלות את לב הלקוחות.
הרבה מאוד סוכני מכירות לומדים היום את שיטות התקשורת של NLP על מנת לגרום לעצמם להצליח יותר ולהזניק את קצב המכירות שלהם אל על.

קראו מידע נוסף שיש לנו על NLP לעסקים

לסיכום

NLP היא שיטה הבאה לשפר את איכות חייהם של בני האדם בכל מישור ותחום. בטיפול ב NLP נוכל לשפר את חיינו בכל פרמטר. נוכל להזניק את היכולות החברתיות שלנו, להפריח את העסק שלנו לגבהים, ולדכא את החרדות והפחדים שבתוכנו עד ל"הכחדתם" המלאה.

בהצלחה רבה

שאלות נוספות

שיטת NLP יכולה לעזור עם כל התמודדות רגשית, תקשורתית או נפשית בחיים.
בהחלט. השיטה מסגלת יכולות תקשורת מעולות, המסייעות מאוד לשיפור יחסי האנוש שלנו.
אלעד גבריאלוב
אלעד גבריאלוב

לאחר מבצע צבאי אכזרי בו לקחתי חלק, חוויתי קשיים גדולים עם עצמי. בהמלצת חבר פניתי לטיפול בשיטת NLP ומאז חיי השתנו מקצה לקצה. בהמשך לקחתי קורס מקיף ב NLP וזה שדרג מאוד את חיי, ומאז לקחתי על עצמי את השליחות לעזור לכמה שיותר אנשים ללמוד את השיטה ולהסתייע בה.

מורה ל n.l.p.
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?
פוסטים אחרונים
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?