בעיות בזוגיות? קורס בשיטת NLP זוגיות – לזוגיות חזקה

כל מי שנמצא בתוך מערכת זוגית יודע עד כמה זה מורכב. הזוגיות תמיד מאתגרת אותנו. בתחילת הקשר, כמו גם לאחר שנים מרובות בקשר.
לאלה שמחכים לשלב הזה בו הקשר כבר יזרום אוטומטית ולא ידרוש מאמץ, צר לי להודיע, אין שלב כזה! הזוגיות מעצם היותה היא מאתגרת. כי ככה זה כאשר שני אנשים שונים קושרים את גורלם זה בזו. זה מצריך פתיחות מחשבתית, גמישות, נכונות, תקשורתיות, רגישות, נחישות, אמונה, והמון אהבה.
לא לכולנו זה הולך קל. אבל הבשורה הטובה היא, שגם אלה שפחות טובים בחלקים מסוימים שבונים את הזוגיות, יכולים לרכוש את היכולות ואת המיומנויות שחסרות להם באמצעות קורס NLP.
בשורות הבאות נרחיב יותר.

קורס בשיטת NLP לטיפול בזוגיות

תוכן עניינים

 למה קורס בשיטת NLP מצוין לטיפול בבעיות בזוגיות?

מערכות יחסים הן חלק מהותי בחיינו. מדובר בצורך אנושי בסיסי – להרגיש אהובים ומוערכים על ידי האנשים שאכפת לנו מהם.

על מנת לשמור על מערכת יחסים בריאה, עלינו להיות מסוגלים לתקשר אם בן או בת הזוג בצורה פתוחה וכנה.

שיטת ה-NLP היא דרך מצוינת עבורנו לעשות זאת מכיוון שהיא עוזרת לנו ליצור קשר עם הרגשות המתרחשים בתוכנו. זה גם עוזר לנו לזהות מה אנחנו רוצים מהאדם איתו אנחנו מתקשרים ומה הוא עשוי לרצות מאיתנו. וזה עוזר ליצור תקשורת אותנטית יותר בין שני אנשים, מה שמוביל ליחסים טובים יותר באופן כללי.

בקורס NLP נלמד את העקרונות של NLP שישפרו מאוד את החיים הזוגיים שלנו.

 

טיפים לשימור הזוגיות – עקרונות שיטת NLP לטיפול בזוגיות ושיפור חיי הזוגיות, שנלמדים בקורס

 

רוצים לדעת איך להצליח ולבנות אמון בזוגיות, ואיך להצליח ולתקשר בזוגיות? קודם תחיו טוב עם עצמכם

שיטת NLP גורסת שבשביל להצליח לחיות עם בן אדם נוסף בצורה טובה, קודם כל אנחנו נדרשים לחיות טוב עם עצמנו ורק אז נצליח להכיל את השני בצורה מלאה וטובה.

אז לפי NLP כדי שנצליח בזוגיות נצטרך קודם כל להתחבר לעצמנו, לצלול לתת המודע שלנו. להבין כיצד אנחנו חושבים, ומה מניע אותנו. נצטרך להכיר את עצמנו טוב טוב, להיפטר מפחדים חרדות וחששות, לשנות תפיסות עולם בלתי מבוססות שהתנחלו אצלנו, ולהשתחרר מחסימות רגשיות והדחקות רגשיות שכובלות אותנו.

וכאשר נצליח להביא את עצמנו למקום מאוזן ובריא מבחינה נפשית ורגשית, ללא ספק נצליח לעבוד על הזוגיות שלנו בצורה יעילה ונטולת חסמים.

 

למדתם להכיר את עצמכם? יופי! עכשיו תכירו את בן/בת הזוג שלכם

בשלב השני שיטת NLP מעניקה סט כלים רחב העוזר לנו להבין את רגשותיו ואת צרכיו של בן הזוג. הכלים נועדו כדי שנשתמש בהם לעצב את החיים המשותפים שלנו עם בני/בנות זוגנו.

באמצעות השיטה נלמד להבין איך בן/בת הזוג שלנו חושב, מרגיש, ופועל. נדע לזהות את הצרכים שלו או שלה. ונדע גם מה נכון לומר, ומה לא כדאי שיאמר.

שיטת ה – NLP יכולה לעזור לנו להבין את רגשותיו וצרכיו של הזולת גם על ידי התבוננות בשפת הגוף שלו, בטון הדיבור, בהבעות הפנים וכדומה.

 

תשתחררו מאמונות מגבילות

אחד הדברים המהווים מכשול גדול להצלחה בזוגיות, זה אמונות מגבילות. לאורך השנים שבהם חיינו לבד הסתגלנו לחשוב בצורה מסוימת ואימצנו לעצמנו כל מיני אמונות שלפיהן אנחנו חיים. הבעיה מתעוררת כאשר אנחנו רוצים להכניס בן/בת זוג לחיינו, אז האמונות האלה שהפכו זה מכבר לחלק מאיתנו, מקשות עלינו להשתחרר מהן ולהתאים את עצמנו לבן אדם נוסף בסביבתנו.

טכניקת ה-NLP להשתחררות מאמונות, היא כלי נפוץ שיכול לעזור לאנשים להתגבר על האמונות המגבילות שלהם.

הטכניקה עוזרת לאנשים להבין כיצד המחשבות והרגשות שלהם מושפעות מחוויות העבר שלהם, והיא מראה להם כיצד הם יכולים לשנות את כיוון המחשבות והרגשות שלהם כדי להוביל לתוצאות חיוביות יותר.

יש אנשים שמשתמשים בטכניקה זו כדי להשתחרר מדיבור עצמי שלילי, אמונות מגבילות או דפוסים רגילים. אחרים עשויים להשתמש בה כדי לעזור להם לפתח נקודת מבט חדשה על נושא או אתגר שהם נאבקים איתו. אבל לענייננו, הטכניקה הזאת היא מצוינת לכל קשר זוגי, כי היא מאפשרת לאנשים להיפטר מהרגלים ואמונות העבר ולהסתגל בקלות יחסית לחיים הזוגיים.

 

תייצרו כימיה בצורה נכונה ויעילה

מה שקריטי בין בני זוג זה שתשרור כימיה טובה ביניהם. ללא כימיה טובה בין בני זוג כל הזוגיות בסכנת התפוררות.

לשיטת NLP טכניקה נהדרת ליצירת כימיה מהירה, יעילה ונהדרת.

מדובר בתהליך שבו אדם יכול להשתמש במחשבות, רגשות והתנהגויות שלו כדי לעורר תגובה רגשית אצל אדם אחר.

טכניקת  NLP ליצירת כימיה הנקראת 'ראפור' משמשת במערכות יחסים רבות ושונות. זה יכול לשמש זוגות כדי ללמוד איך להסתדר טוב יותר. זה יכול לשמש גם הורים וילדים כדי לבנות מערכות יחסים טובות יותר. חברים ועמיתים יכולים להשתמש בו כדי ליצור יותר אמון וקרבה אחד עם השני.

 

אל תכנסו לקונפליקטים, ואם כבר נכנסתם תדעו איך לצאת מהם

בזוגיות הכי חשוב להימנע מראש מכניסה לקונפליקטים. ואם כבר נגררים לתוך קונפליקט צריך לדעת לצאת ממנו כמה שיותר מהר ונכון, מבלי להשאיר צלקות מאחור.

לשיטת NLP כלים מצוינים העוזרים לזהות קונפליקטים מראש. הכלים גם עוזרים לנו למנוע ולנטרל את הקונפליקטים עוד לפני שהם באים.

כמו כן נדע באמצעות השיטה לצאת מקונפליקטים בצורה נכונה ומהירה.

 

ואת כל זה ועוד תוכלו ללמוד בקורס של NLP לטיפול בזוגיות

לסיכום:

  • הזוגיות מצריכה אותנו לשמר ולתחזק אותה כל הזמן.
  • בקורס NLP לטיפול בזוגיות מקבלים מיומנויות וטכניקות לשימור ולשיפור חיי הזוגיות.
  • הקורס בנוי מכמה עקרונות חשובים של שיטת NLP שכוללים, טיפול עצמי מעמיק, הכרת והבנת בן או בת הזוג, השתחררות מאמונות מגבילות, הימנעות מכניסה לקונפליקטים וטכניקות ליציאה מקונפליקטים.

בהצלחה רבה.

שאלות נוספות

זוגיות זה סך כל התכונות והרגשות של שני אנשים. כל אחד מהצדדים מביא איתו מטען שלם של רגשות, אמונות ותכונות. אז עוד לפני שננסה לטפל בזוגיות, או שנתחיל להצביע על הבעיות של הצד השני. חשוב קודם כל להתמקד בטיפול עצמי. רק אחרי שאנחנו נתנקה מהבעיות שלנו נוכל להתפנות לטפל ב'זוגיות'
שיטת NLP משלבת מספר טכניקות לצורך שיפור וטיפול בזוגיות. הבולטות שבהן הן טיפול עצמי, הכרת בן/בת הזוג, השתחררות מאמונות מגבילות, יצירת כימיה, הימנעות מכניסה לקונפליקטים, ויציאה מהירה ונכונה מקונפליקטים.
אלעד גבריאלוב
אלעד גבריאלוב

לאחר מבצע צבאי אכזרי בו לקחתי חלק, חוויתי קשיים גדולים עם עצמי. בהמלצת חבר פניתי לטיפול בשיטת NLP ומאז חיי השתנו מקצה לקצה. בהמשך לקחתי קורס מקיף ב NLP וזה שדרג מאוד את חיי, ומאז לקחתי על עצמי את השליחות לעזור לכמה שיותר אנשים ללמוד את השיטה ולהסתייע בה.

מורה ל n.l.p.
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?
פוסטים אחרונים
לחזור אליך עם יותר פרטים לגבי הקורסים?